Παρασκευή 16 Φεβρουαρίου 2007

Εισαγωγή


Αυτό το blog, έτερον ήμισυ του Anarchism είναι αφιερωμένο σε όλους εκείνους τους γίγαντες των μαθηματικών κυρίως αλλά και γενικότερα όλων των θετικών επιστημών που προχώρησαν την ανθρώπινη σκέψη. Όμως δεν θα γίνεται τόσο λόγος για τα σπουδαία επιτευγματά τους και τις διάφορες εργασίες τους. Σε αυτό το blog θα παρουσιάζεται η ζωή τους, όπως διάφορες ανεκδοτολογικού περιεχομένου ιστορίες που αποδεικνύουν πως όλοι αυτοί οι μεγάλοι άνδρες και οι σπουδαίες γυναίκες ήταν και άνθρωποι.Τέλος ο αόριστος χρησιμοποιείται γιατί το blog κυρίως θα αναφέρεται σε επιστήμονες που έχουν αφήσει αυτό τον κόσμο προ πολλού για την ουτοπία έτσι όπως αυτοί την ονειρεύτηκαν.

4 σχόλια:

Jason είπε...

Συνάδελφε, ακούγεται πολύ ενδιαφέρον.
Αναμένω με ανυπομονησία.

ερινύες είπε...

anarchist

χαίρομαι πολύ που επιισκέπτομαι το blog σου, καθότι η στενή σχέση μου με τα μαθηματικά σταμάτησε όταν αυτά μου πρόσφεραν τον επιθυμητό βαθμό για να μπω στη σχολή πληροφορικής που ήθελα.
πιστεύεις πως θα μπορούσες να γράψεις κάτι για τον Γκόλντμπαχ?(έχω διαβάσει βλέπεις το σχετικό βιβλίο του δοξιάδη, και όχι πως μου πολυάρεσε αλλά μου κίνησε την περιέργια)

Anarchist είπε...

ερινύες

το blog μου στη διάθεσή σας.

Αυτή τη στιγμή ετοιμάζεται ένα κείμενο για την οικογένεια Bernoulli οπότε ο Γκόλντμπαχ είναι το μεθεπόμενο post.

Σχετικά με το βιβλίο του Δοξιάδη, το οποίο έχω κ΄εγώ διαβάσει (σε αντίθεση με τον αναρχικό τραπεζίτη) μπορώ να πω ότι μου άρεσε αρκετά για την ακρίβεια μου άρεσε πολύ! :)

ερινύες είπε...

...e nai ofeilw na omologisw oti eimai ligo prokatilimeni me to do3iadi..prin diabasw to biblio eixa prodikasei oti de 8a mou arese...
se euxaristw in advance gia to me8epomeno post!!

ps)let me know ti nomizeis gia ton trapeziti..sto lew giati kai mena mesa se ena paremferes ideologiko context mou to sistisan (i mama mou gia tin akribeia)